יום ב': 27.05.19

 

"פריצת גבולות – כיצד להגשים את החיים שתמיד רצית"

אלון אולמן, קוד המנצח
09:00-10:15  

 

אלון אולמן הוא מייסד ובעלים של קבוצת "קוד מנצח".

אלון אולמן, איש הברזל, מומחה בהצלחה מעשית ופריצת גבולות. על קו הסיום של תחרות איש הברזל (אחת מתחרויות הספורט הקשות בעולם, בה השתתף לאחר כריתה חלקית של ריאתו) הבין אלון שאין גבול למה שאנחנו כיחידים וכארגונים יכולים להשיג, ומאז הוא מקדיש את חייו בתשוקה ובלהט בלתי מתפשר לחקור, למפות, למדל ולהגיש את ה-DNA של ההצלחה המעשית. "מה עושה את ההבדל" בין המנצחים לבין השאר, לפתח ידע כיצד לפרוץ את הגבולות ולהשיג כל מה שנרצה, לא באופן אקראי, אלא כדרך חיים. אלון הפך את הנחישות, פריצת הגבולות הפיזיים והמנטליים ואת האמונה ביכולותיו לאורח חיים, וכיום מקנה זאת לעשרות אלפי אנשים כמודל ברור ופרקטי שכל אחד יכול ליישם, דרך קבוצת "קוד המנצח" אותה ייסד, עליה נמנות החברות "קוד המנצח" ו"פריצת גבולות", החברות המובילות בתחומן.

 

יום ג': 28.05.19

 

פרשית זדורוב: הגיבורים מאחורי הקלעים

פרופ' אזי לב-און, אוניברסיטת אריאל
09:00-10:15  

 

פרופ' אזי לב-און הוא ראש המכון לחקר ניו מדיה, חברה ופוליטיקה באונ' אריאל, ומסיים כתיבת ספר אודות משפט זדורוב והפעילות התקשורתית סביבו.

פרשיית רצח תאיר ראדה / משפט זדורוב מלווים אותנו 12 שנה כמעט, וחוזרים לסדר היום הציבורי שוב ושוב.: השופטים שישבו בערכאות השונות, עורכי הדין שייצגו את זדורוב לאורך השנים, אנשי הפרקליטות והמשטרה, אנשי המכון לרפואה משפטית ומומחים שונים, כל אלה נמצאים בחזית הכיסוי התקשורתי של המשפט. הם אלה אשר מעלים טיעונים ובוחנים אותם, מייצרים ומגישים מסמכים, ונמצאים במוקד הדיון הציבורי והתקשורתי סביב הפרשה. אולם, אחד הדברים שמייחדים את המקרה הזה מבחינה ציבורית ותקשורתית היא דוקא המעורבות חסרת התקדים של אזרחים אשר מכירים את הפרשה לפרטי פרטים, עוברים על החומרים, משיגים חדשים, מדברים עליהם ללא הפסקה ברשתות החברתיות ובכך מסייעים לנושא להישאר בשיח הציבורי ואף מנסים להשפיע על מקבלי ההחלטות.

נושא ההרצאה: הפעילות למען צדק לזדורוב כדוגמה של אקטיביזם דיגיטלי

מה מייחד את סביבת הפעילות? מיהם הפעילים ומה מניע אותם? כיצד הם מעלים טיעונים אודות צדק ואמת? כיצד הם ממסגרים את הפעילות האזרחית, ואת הממסד כלפיו היא מופנית?